شرکت داروسازی پارس حیان، تولید کننده برتر به انتخاب انجمن داروسازان ایران

رویکردهای اصلی مسئولیت اجتماعی برند سبوما

ارتباط صنعت و دانشگاه

این ارتباط بین شرکت داروسازی پارس حیان و دانشگاه های علوم پزشکی و خصوصا مراکز تخصصی پوست برقرار شده است. این تعامل می تواند تأثیری تعیین کننده در رشد اقتصادی و توان علمی داشته باشد و منجر به بهره مندی شرکت و دانشگاه در موارد زیر گردد:

• آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار

• شناخت و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن

• استفاده از نتایج تحقیقات حوزه فناوری در عملیات تولید محصول

• فراهم آوردن بازار کار و اشتغالزایی مفید برای جوانان و افرادی که آموزشهای مرتبط را در دانشگاهها گذرانده اند

توسعه توانمندی های آموزشی

توانمندسازی آموزشی در حوزه پوست چرب و مو خصوصا در مقطع دبیرستان که نوجوانان به دلیل قرارگرفتن در سن بلوغ بیشتر با آن درگیر هستند یکی از مهمترین فعالیتهاي برند سبوما می باشد. در حال حاضر این فعالیت با اهداف زیر و از طریق همکاری با سرای محلات و مدارس انجام می شود:

• نیازسنجی مؤثرتر و تدوین برنامه آموزشی متناسب با گروه سنی و جنسی نوجوانان

• اجرای برنامه های پویا و مشارکتی برای نوجوانان

• تربیت نوجوانان همسان بطوریکه بتوانند مطالب آموزشی را به گروه های همسان خود انتقال دهند

• در دسترس قرار دادن محصولات مراقبتی پوست چرب خصوصا در مناطق آسیب پذیر

#زنگ_سلامت_با_سبوما
پس از شروع فاز اول طرح مسئولیت اجتماعی برند سبوما که از ابتدای تابستان ۹۸ و در قالب آموزش سفیران و رابطین بهداشت و با همکاری انجمن سلامت خانواده آغاز شده بود، اینک فاز دوم این طرح در قالب آموزش در مدارس و مکان های آموزشی برگزار می شود. به همین منظور برنامه آموزشی "مراقبت و سلامت پوست در دوران بلوغ" به همراه پرسش و پاسخ و مسابقه علمی در دبیرستان دخترانه مکتب الاسلام، منطقه مولوی انجام شد.
در فاز دوم از طرح مسئولیت اجتماعی برند سبوما با همکاری مرکز خیام، برنامه آموزشی "مراقبت و سلامت پوست در دوران بلوغ" به همراه پرسش و پاسخ و مسابقه علمی در دبیرستان پسرانه حاج آقا رضا جعفری تهرانی، منطقه مولوی انجام شد.
در راستای برنامه های مرتبط با مسئولیت اجتماعی، معاینات رایگان پوست و مو در مناطق آسیب پذیر انجام شد.
Avatar در بخش کارگاهی نمایشگاه ایران کازمتیکا، بازدیدکنندگان از كارگاه تخصصی سبوما با موضوع مراقبت از پوست های چرب استقبال و در پایان در بخش مسابقه علمی شرکت کردند.
اهدای محصولات سبوما جهت ارائه به بیماران کم بضاعت در اختیار مراکز پوست دانشگاه های منتخب کشور قرار خواهد گرفت.
یکی از اهداف آموزشی سبوما علاوه بر مدارس، آموزش جامعه عمومی و با تاکید بر مناطق آسیب پذیر می باشد. در این راستا برنامه های آموزشی مرتبط با پوست چرب برای تمامی گروه های سنی تدوین و اجرا می شود. اجرای فعالیت های تعاملی و مشارکتی به تاثیرگذاری بیشتر این برنامه منجر شده است.
اجرای شیوه های نوین نظیر بازی های آموزشی و اجرای مسابقه منجر به مشارکت نوجوانان و یادگیری بهتر در امر آموزش خواهد شد.
اجرای شیوه های نوین نظیر بازی های آموزشی و اجرای مسابقه منجر به مشارکت نوجوانان و یادگیری بهتر در امر آموزش خواهد شد.
تولید محتوای علمی در مورد پوست چرب و معرفی محصولات مرتبط برای مخاطبین، همچنین آموزش پرسنل و مشاورین از برنامه های سبوما در اطلاع رسانی و توانمندسازی می باشد.